FairTrans

Individuel logistikløsning

Rentabilitetsberegning, lagerforvaltning m.m. – vi understøtter dig også med logistikken.

3. parts logistik

Målet med sådan løsning er en win-win situation. Derfor er den type aftaler ofte mere langsigtet. I samarbejde med kunden afklares behovet og målet, så vi i fælleskab kan skabe løsninger for fremtiden og effektive lettelser i hverdagen.

Vi ser os selv som et vigtigt led i forsyningskæden.

FairTrans står altid til rådighed for vejledning og rentabilitetsberegninger for at afklare lønsomheden og for herudover at give kunden spillerum for variable omkostninger.

4. parts logistik

Vi ser os som koordinator i det administrative/kommunikative system for at synliggøre omkostningerne og skabe overblik og transparens over dem. Kvalitetsstyring er en vigtig del i servicekæden. IT-baserede løsninger danner grundlag for at opnå vort mål med kunden, som er lig vort slogan: ”Sammen skaber vi vækst”… på basis af en vedvarende høj service og optimale processer.

Kontakt os i logistikafdelingen

Vi er her for at hjælpe dig med din transportopgave. Tøv ikke med at kontakte os for et uforpligtende tilbud. Vores dygtige kollegaer sidder klar til at løse netop DIN transportopgave.

  • Britt Holm Jørgensen

    Logistikassistent

    • 73 68 77 22
    • bhj@fairtrans.dk
  • Dirk Müller

    Logistikassistent

    • 73 68 77 39
    • dim@fairtrans.dk
  • Emil

    Logistikassistent

    • +45 7368 7702
    • eyk@fairtrans.dk
  • Klaus Bargmeyer

    Logistikassistent

    • 73 68 77 15
    • kba@fairtrans.dk
  • Mikkel

    Logistikassistent

    • +45 7368 77
    • MLU@fairtrans.dk
  • Poul Pedersen

    Logistikchef

    • 73 68 77 04
    • pop@fairtrans.dk
  • Ricka Gindrup

    Logistikassistent

    • 73 68 77 20
    • rfa@fairtrans.dk